فروشگاه آهن آلات شهر آهن

برای خرید آهن آلات ساختمانی و صنعتی با شماره های ۰۹۱۲۲۹۵۵۰۴۴ و ۰۹۱۹۰۱۸۷۱۰۷ تماس حاصل فرمایید. shahrahan.com

فروشگاه آهن آلات شهر آهن

برای خرید آهن آلات ساختمانی و صنعتی با شماره های ۰۹۱۲۲۹۵۵۰۴۴ و ۰۹۱۹۰۱۸۷۱۰۷ تماس حاصل فرمایید. shahrahan.com

برای اطلاع از قیمت میلگرد , قیمت تیرآهن , قیمت میلگرد ساده , قیمت ورق روغنی , قیمت ورق سیاه و قیمت و ورق رنگی و سایر آهن آلات ساختمانی و صنعتی با ما نماس بگیرید.
shahrahan.com

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

قیمت قوطی پروفیل

 

قیمت پروفیل

آشنایی با پروفیل و کاربرد آن 

پروفیل 

پروفیل یک کلمه لاتین است که در ساختمان سازی و صنعت به وفور شنیده شده و مورد استفاده قرار می گیرد.معنی لغوی این کلمه، مقطعی است که در طول معین به یک شکل است. به عبارتی پروفیل به قطعات با مقطع ثابت گفته می شود .

انواع پروفیل 

پروفیل ها از پرکاربردترین مصالح ساختمانی و صنعتی هستند که متناسب با آلیاژ ، استحکام و شکل ظاهری در دسته بندی های مختلف قرار میگیرد به عنوان مثال :

بر اساس شکل ظاهری به ۲  دسته کلی باز و بسته طبقه بندی میشوند : این پروفیل ها اغلب به شکلهای باز (Z ،U ، C ، L ، V ) و همچنین به شکلهای بسته مربع و مستطیل که اصطلاحا قوطی نام دارند تولید میشود.

بر اساس کاربرد به ۲ دسته صنعتی و ساختمانی طبقه بندی میشوند : که پروفیل های صنعتی در حالت کلی به ۲ دسته پروفیل های توپر و توخالی طبقه بندی می شوند.

کاربرد پروفیل ها 

پروفیل های ساختمانی : این نوع پروفیل ها که به دو بخش پروفیل های باز و پروفیل های بسته تقسیم میشوند که در ساخت درب ، پنجره ، اتصال پانل ها و نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند.

پروفیل های صنعتی : پروفیل های صنعتی به آن دسته از پروفیل ها گفته میشود که با استفاده از ویژگی های مکانیکی و الکتریکی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند که در صنایع ساختمانی و صنعتی مانند خودروسازی ، نظامی ، کشتی سازی و … به عنوان قطعات و متعلقات صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.

قوطی آهن

پروفیل بسته (در ایران به زبان عامیانه به آن قوطی یا باکس گفته میشود) که به دو دسته ساختمانی و صنعتی تقسیم می شود

به عبارتی در ایران منظور از پروفیل ، قوطی می باشد و سایر پروفیل ها با نام خود شان تلقی می شوند.

پروفیل  زد

این نوع پروفیل جزو دسته بندی پروفیل های باز قرار میگیرند که در روند تولید با استفاده از فرایند نورد سرد و با استفاده دستگاه های رولفرم در سایزهای مختلف برای مصارف ساختمانی و صنعتی تولید میگردد.

کاربرد پروفیل زد ( Z ) 

اغلب استفاده این پروفیل ها در سقف ساختمان های صنعتی نظیر سوله های صنعتی ،‌ پارکینگ ، انباری ، سالن های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد.

پروفیل استیل

پایه اصلی تولید این محصول از استنلس استیل میباشد که یکی از پرکاربردترین متریال ها در ساخت سازه های ، مصارف دکوراتیو و صنایع غذایی میباشد.

استاندارد پروفیل استیل 

استاندارد معمول این نوع پروفیل ها معمولا از گروه ۳۰۰ میباشد.

قیمت قوطی و پروفیل

برای دریافت لیست قیمت اهن پروفیل به روز,قیمت پروفیل امروز,قیمت آهن قوطی,قیمت قوطی ۱۴ و… با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۳۱۹۰۵۴ و ۰۲۱۶۶۳۱۹۲۳۱ تماس حاصل فرمایید.

قیمت پروفیل

جدول قیمت قوطی

تلفن :    66315429  021

فکس :   66316938  021

همراه : 09190187107 -09122955044

  • ۹۷/۰۲/۲۴
  • فروشگاه آهن آلات شهر آهن

قیمت قوطی

قیمت پروفیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی