فروشگاه آهن آلات شهر آهن

برای خرید آهن آلات ساختمانی و صنعتی با شماره های ۰۹۱۲۲۹۵۵۰۴۴ و ۰۹۱۹۰۱۸۷۱۰۷ تماس حاصل فرمایید. shahrahan.com

فروشگاه آهن آلات شهر آهن

برای خرید آهن آلات ساختمانی و صنعتی با شماره های ۰۹۱۲۲۹۵۵۰۴۴ و ۰۹۱۹۰۱۸۷۱۰۷ تماس حاصل فرمایید. shahrahan.com

برای اطلاع از قیمت میلگرد , قیمت تیرآهن , قیمت میلگرد ساده , قیمت ورق روغنی , قیمت ورق سیاه و قیمت و ورق رنگی و سایر آهن آلات ساختمانی و صنعتی با ما نماس بگیرید.
shahrahan.com

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

قیمت نبشی

قیمت روز نبشی

 

آشنایی با نبشی و کاربرد آن

انواع نبشی

نبشی ها از مهم ترین بخش های مورد استفاده در صنایع ساختمانی ، برقی ، راهسازی و صنعتی مختلف هستند که به دو شکل ظاهری وی شکل ( V _ Shaped ) و ال شکل ( L _ shaped ) دسته بندی میشوند.

برای ساخت این محصول از دو روش ساخت فابریک و پرسی استفاده میشود که در روند ساخت نبشی پرسی ، ورق رول شده طی فرایندهای برشی و پرسی به نبشی تبدیل شده و مورد استفاده قرار میگیرد اما در روش ساخت نبشی فابریک ابتدا شمش فولادی از نوع ( بلوم ) با مقطع و طول مشخص به درون کوره های حرارتی نورد ریخته و پس از رسیدن به درجه حـرارت مورد نظر و عبور از قفسه های نورد ابتدایی مقطع آن کاهش و طول آن افزایش می یابد و نهایتاً با عبور از قفسه های نورد میانی و پایانی به شکل نبشی تبدیل و سپس توسط دستگاه های برشی خطی مانند قیچی واره به طول مورد نظر برش داده می شود.این نوع پروفیل ها معمولا از سایز های ۶ تا ۱۲ متر تولید میشوند.

کاربرد انواع نبشی 

جهت اتصالات پل ها به ستون ها،صنایع دکل سازی(که از جنس ST37 یا ST52 میباشد)، ساختن چهارچوب درهای بزرگ آهنی و قالب های فلزی، اتصالات تیرآهن ها به بیم های باربر، اتصالات ستون ها به صفحات در فوندانسیون اسکلت های فلزی، ساختن سازه های فلزی، ستون و خرپا (خرپا سازه‌ای نگهدارنده از واحدهای مثلثی شکل، که از اتصال اجزای باریک و بلند ساخته شده است) و غیره به کار میرود.

مشخصات نبشی

استانداردهای نبشی در کشورهای مختلف عبارت است از :

ASTM A 36 ، ASME S1-36 ، DIN EN 10056-1 ، نبشی (V شکل) Gost 8240 ،نبشی (L شکل) Gost 8510

نبشی استیل 

پایه اصلی تولید این محصولات شمش استیل است که در نوع پرسی و فابریک تولید میشود در نوع پرسی با خم کردن ورق با دستگاه رول فرمینگ وطی مراحل برشکاری ورق ها به اشکال مختلف L ، V تبدیل میکنند همچنین درتولید فابریک استیل گداخت در فرایندهای نورد گرم یا سرد به این محصولات تبدیل میشوند.

کاربردهای نبشی استیل :

پروفیل های استیل به دلیل خاصیت ضد زنگ و خوردگی در مکان ها و فضاهای باز مورد استفاده قرار میگیرد.

آشنایی با سپری و کاربرد آن

سپری و انواع آن 

سپری که به شکل ظاهری T تولید میشود همانند محصولات دیگر مانند نبشی و ناودانی به صورت فابریک و پرسی تولید میشود اما گاها در بازار در صورت موجود نبودن تولیدات فابریک و پرسی روند مرسومی برای تولید بعضی از سپری ها وجود دارد که بدین ترتیب تیرآهن از قسمت وسط وب (web) به صورت طولی برش خورده و از آن سپری تولید میکنند مثال برای تولید سپری سایز ۱۰۰ تیرآهن ۲۰۰ را برش داده و دو سپری از آن استخراج میکنند.

کاربردهای سپری 

سپری در ساختمان خرپا ، در اسکلت گلخانه ها ، سقف و نما های شیشه ای ، در نورگیری زیرزمین ها جهت آجرهای شیشه ای در فضای بالا و به عنوان مهار کننده در ساختمانها و همچنین در صنایع سدسازی مصرف می گردد .

استانداردهای سپری 

استانداردهای متعارف سپری عبارت است از: DIN EN 10055 / DIN59051 / DIN1022

قیمت نبشی

برای اطلاع از قیمت سپری,قیمت نبشی اصفهان,قیمت نبشی ناب تبریز,قیمت نبشی گالوانیزه با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۳۱۹۰۵۴ و ۰۲۱۶۶۳۱۹۲۳۱ تماس حاصل فرمایید.

قیمت روز نبشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی